Exclusieve nieuwsbrief met drie redactionele items en drie advertenties. Thema wordt i.s.m. opdrachtgever en  de redactie bepaald. De content valt onder verantwoordelijkheid van de redactie en wordt na briefing voorgelegd. In de artikelen komt een link (mini-advertorial) die direct naar site opdrachtgever linkt. Naast de 3 redactionele artikelen in de nieuwsbrief die doorlinken naar de artikelen op de site van de uitgever krijgt u 3 commerciële items in de nieuwsbrief. En gedurende 2 weken exclusief alle bannering rondom de artikelen.


Image
  • e-mail adressen: 399.599
  • openingsrate 33,87 %
Image
  • e-mail adressen: 400.422
  • openingsrate 35,02 %
Image
  • e-mail adressen: 193.499
  • openingsrate 25,05 %
Image
  • e-mail adressen: 401.338
  • openingsrate 34,32 %
Image
  • e-mail adressen: 120.517
  • openingsrate 37,84%
Image
  • e-mail adressen: 137.873
  • openingsrate 35-40%
Image
  • e-mail adressen: 61.000
  • openingsrate 30-35%